.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات جلسه رئیس‌جمهور با مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه مجلس با رئیس‌جمهور به مدت ۴ ساعت و علنی خواهد بود و به صورت مستقیم از رادیو پخش می‌شود.

عبدالرضا مصری سخنگوی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور رئیس‌جمهور در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: جلسه‌ای که قرار است رئیس‌جمهور به مجلس بیاید روز چهارشنبه و به صورت علنی برگزار خواهد شد که این جلسه مستقیما هم از رادیو پخش می‌شود مگر اینکه درخواستی در این رابطه به مجلس برسد.

وی افزود: قرار است در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس هم صحبت کنند و مسائلشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.

مصری ادامه داد: البته ما شایعاتی شنیده‌ایم که قرار است رئیس‌جمهور یک ساعت گزارش دهد و برود اما این موضوع تاکنون به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: تاکنون درخواست مکتوبی از سوی نمایندگان برای صحبت در جلسه با رئیس‌جمهور نداشته‌ایم اما در کل نمایندگان خواستار صحبت در این جلسه هستند.

وی اضافه کرد: نمایندگان قصد دارند در جلسه مطالبات مردم مثل بیکاری و تورم را مطرح کنند و در مورد آن راهکارهای خود را ارائه دهند.

مصری گفت: اگر درخواست رئیس‌جمهور این است که فقط خودش صحبت کند انتظار تعامل وجود ندارد؛ مجلس و دولت باید در فضای صمیمی با هم صحبت کنند و اگر فقط رئیس‌جمهور صحبت کند برای مردم عائدی ندارد و این جلسه مفید نخواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.